სააგენტო "პარალელი"
6 ტელეკომპანიის სარეკლამო შემოსავლები 2024 წლის მე-3 კვარტალში
კომუნიკაციების კომისია 2024 წლის III კვარტლის მონაცემებს აქვეყნებს 6 ტელეკომპანიის სარეკლამო შემოსავლებთან დაკავშირებით:
2024 წლის III კვარტალში TV Imedi-ის სარეკლამო შემოსავალი 0.7 მილიონით შემცირდა და 5.6 მილიონი ლარი შეადგინა.
იხილეთ „ტელეიმედის” ტოპ 10 რეკლამის დამკვეთი, რომლებიც ტელევიზიას 100 000-დან 500 000 ლარამდე უხდიდნენ.
2024 წლის III კვარტალში მთავარი არხი • Mtavari Arkhi-ის სარეკლამო შემოსავალი 0.2 მილიონით შემცირდა და 1.6 მილიონი ლარი შეადგინა.
იხილეთ „მთავარი არხის” ტოპ 10 რეკლამის დამკვეთი, რომლებიც ტელევიზიას 7 000-დან 500 000 ლარამდე უხდიდნენ.
2024 წლის III კვარტალში Rustavi 2 • რუსთავი 2-ის (მედია ჰოლდინგი) სარეკლამო შემოსავალი 0.4 მილიონით შემცირდა და 2.1 მილიონი ლარი შეადგინა.
იხილეთ „რუსთავი 2”-ის ტოპ 10 რეკლამის დამკვეთი, რომლებიც ტელევიზიას 50 000-დან 500 000 ლარამდე უხდიდნენ.
2024 წლის III კვარტალში TV Pirveli • ტელეკომპანია პირველი-ის სარეკლამო შემოსავალი გასული წლის იმავე პერიოდთან შედარებით არ შეცვლილა და 1.2 მილიონი ლარი შეადგინა.
იხილეთ „ტელეკომპანია პირველის” ტოპ 10 რეკლამის დამკვეთი, რომლებიც ტელევიზიას 7 000-დან 500 000 ლარამდე უხდიდნენ.
2024 წლის III კვარტალში POSTV-ის სარეკლამო შემოსავალი 0.4 მილიონით შემცირდა და 1.4 მილიონი ლარი შეადგინა.
იხილეთ „პოსტვ”-ის ტოპ 10 რეკლამის დამკვეთი, რომლებიც ტელევიზიას 50 000-დან 500 000 ლარამდე უხდიდნენ.
2024 წლის III კვარტალში Formula • ფორმულა-ს სარეკლამო შემოსავალი 0.5 მილიონით შემცირდა და 0.8 მილიონი ლარი შეადგინა.
იხილეთ „ფორმულას” ტოპ 10 რეკლამის დამკვეთი, რომლებიც ტელევიზიას 7 000-დან 500 000 ლარამდე უხდიდნენ.
6 ტელეკომპანიის სარეკლამო შემოსავლები 2024 წლის მე-3 კვარტალში
პარალელი