9-ჯერ მეტი მოგება - როგორ გაიზარდა Balenciaga-ს შემოსავალი დემნა გვასალიას დირექტორობისას

4 days ago 4

დემ­ნა გვა­სა­ლია ივ­ლი­სი­დან Balenciaga-დან Gucci-ს მო­დის სახ­ლში გა­და­ბარ­გდე­ბა და იტა­ლი­ურ ბრენდშიც კრე­ა­ტი­უ­ლი დი­რექ­ტო­რის თა­ნამ­დე­ბო­ბას და­ი­კა­ვებს.

Balenciaga-ში მის 10-წლი­ან მოღ­ვა­წე­ო­ბა­ზე CNN-ი წერს: „თა­ნა­მედ­რო­ვე ფუ­ფუ­ნე­ბის ტენ­დენ­ცი­ე­ბი თა­ვი­დან გან­სა­ზღვრა და გლო­ბა­ლუ­რი აღი­ა­რე­ბა მო­ი­პო­ვა, შემ­დეგ კი ეს ავ­ტო­რი­ტე­ტი გა­ნამ­ტკი­ცა“. ეს წარ­მა­ტე­ბა რი­ცხვებ­ში ნათ­ლად გა­მო­ი­ხა­ტე­ბა და კარ­გად ჩანს, რამ­დე­ნად დიდი პროგ­რე­სი გა­ნი­ცა­და ეს­პა­ნურ­მა ბრენდმა ქარ­თვე­ლის მის­ვლის დღი­დან.

იმის მი­უ­ხე­და­ვად, რომ Kering Group-ი კონ­კრე­ტუ­ლად Balenciaga-ს ზუსტ შე­მო­სავ­ლებს არ ასა­ჯა­რო­ებს, HSBC-ის გა­მოთ­ვლე­ბით, დემ­ნა გვა­სა­ლი­ას მის­ვლის პირ­ველ წელს ბრენ­დის შე­მო­სა­ვა­ლი 200 მი­ლი­ო­ნი ევრო იყო, 2021 წელს კი ამ თან­ხამ 1.76 მი­ლი­არ­დი ევრო შე­ად­გი­ნა. შე­სა­ბა­მი­სად, 6-წლი­ან პე­რი­ოდ­ში კომ­პა­ნი­ის მო­გე­ბა თით­ქმის 9-ჯერ (8.8) გა­ი­ზარ­და.

სრულად წაკითხვა