ათენის მეტროს მე-2 ხაზზე დროებითი ცვლილებებია – რომელი სადგურები დაიკეტება ადრე 11 ნოემბრიდან

2 weeks ago 20

ათენის მეტროს ოპერატორმა, კომპანია ΣΤΑΣΥ-მ დროებითი ცვლილებები გამოაცხადა მე-2 ხაზზე „ანტუპოლი – ელინიკო“, მიზეზი – ტექნიკური სამუშაოებია. შეზღუდვები დღეიდან, 11 ნოემბრიდან დაიწყება და 12 დეკემბრამდე გაგრძელდება.

რომელი სადგურები დაიკეტება ჩვეულებრივზე ადრე

სამუშაოები დაიწყება მონაკვეთზე „დაფნი – ნეოს კოსმოს“. ამ პერიოდში სადგურებს:

  • „ნეოს კოსმოსს“,
  • „აგიოს იოანისს“,
  • „დაფნს“.

ჩვეულებრივზე ადრე დაკეტავენ – დაახლ. 21:40 სთ‑იდან, კვირიდან ხუთშაბათამდე (პარასკევს და შაბათს ჩვეულებრივი რეჟიმი შენარჩუნდება). შეზღუდვა აუცილებელია მეტროს გვირაბებში ღამით ტექნიკური სამუშაოების ჩასატარებლად.

მატარებლების მიმოსვლა შეზღუდვის პერიოდში

მოძრაობის შეჩერების დროს მე-2 ხაზზე მატარებლები იმოძრავებენ მხოლოდ მონაკვეთებზე:

  • „ელინიკო – აგიოს დიმიტრიოს“;
  • „ანტუპოლი – სიგრუ-ფიქს“.

მეტროსადგურების დაკეტვამდე უკანასკნელი მატარებლები გავა შემდეგ საათებზე:

  • სინტაგმა → ელინიკო – 21:40
  • ნეოს კოსმოს → ელინიკო – 21:44
  • ნეოს კოსმოს → ანტუპოლი – 21:51
  • აგიოს იოანის → ელინიკო – 21:45
  • აგიოს იოანის → ანტუპოლი – 21:50
  • დაფნი → ელინიკო – 21:47
  • დაფნი → ანტუპოლი – 21:48

ავტობუსის დროებითი ხაზი

მგზავრებისთვის მონაკვეთზე „აგიოს დიმიტრიოს – სიგრუ-ფიქს“ დროებით იმოქმედებს ავტობუსის ხაზი Χ13 „ფიქს – აგიოს დიმიტრიოს“ (Χ13 «Φιξ – Αγ. Δημήτριος»). ავტობუსები გაჩერდება სამივე დაკეტილ სადგურთან, ბოლო გაჩერება მეტროსადგურ „სიგრუ-ფიქსთან“ ახლოსაა, თანამედროვე ხელოვნების მუზეუმთან.

„გვესმის, რომ შეზღუდვები შემაწუხებელია, თუმცა ეს აუცილებელია ქსელის მოდერნიზაციისა და უსაფრთხოების გაზრდისთვის“, – ნათქვამია კომპანიის განცხადებაში.

რემონტი და ქსელის მოდერნიზაცია

რელსების შეცვლის სამუშაოები ათენის მეტროს ინფრასტრუქტურის განახლების მასშტაბური პროექტის ნაწილია, რომლის განხორციელება 7 აგვისტოს ხელშეკრულების გაფორმების შემდეგ დაიწყო. პროექტის ფარგლებში შეიცვლება 32 კმ სიგრძის რელსი მე-2 და მე-3 ხაზებზე – ამ მასშტაბის სამუშაოები აქამდე არასდროს განხორციელებულა. პროექტის საერთო ღირებულებაა 7,3 მლნ ევრო, დასრულება გათვალისწინებულია 2026 წლის ბოლოსთვის.

სამუშაოები ღამით მიმდინარეობს, ეტაპობრივად, სხვადასხვა მონაკვეთზე. პარალელურად მეტროს გვირაბებში 5G ქსელს ამონტაჟებენ, რაც თანამედროვე ტექნოლოგიური სისტემების დანერგვას უზრუნველყოფს.

ნინო ბაჯელიძე

სრულად წაკითხვა